2010. április 14., szerda

11. Valami jó (vol. 2)






A háznál szó szerint kiugrottam az autóból. A lépcsőn felfutottam és berontottam az ajtón. Leo irodája felé indultam közben Mariaba botlottam.


- Oh, Kida! Itt vagy! De jó!


- Lent van? – kérdeztem sietve.


- Igen! De várj! Van valami, amitől majd ne ijedj meg.


- Mi az?


- A szeme! Kicsit másabb.


- Miért mi van vele?


- Majd meglátod! Csak előre szóltam!


- Oké.


Beszélgetés közben beért Dorian. Mellém állt és csak mellettem állt, hallgatott.


- Oh, Dorian! Szervusz! Gyere velem! – mondta, de többet nem hallottam a beszélgetésükből, mert Leo irodájába léptem.


Nem volt bent. De nem is nagyon zavart. Felnyitottam a csapóajtót és lerohantam a pincébe. Ahogy leértem Damon felé fordultam. Az ágyon ült és éppen evett. Amint meglátott letette a tálat, majd lassan felállt az ágyról. Nagy, ingatag léptekkel felém indult. Sietősen én is közeledtem hozzá. Amikor elértük egymást, magához ölelt. Sírni kezdtem, miközben nevettem. A fejemet megfogta és a szemembe nézett. Atya... A gyönyörű kék szemek helyett vérvörös üstökösök néztek le rám. Nem érdekelt! Élt! És ez volt a legfontosabb. Durván megcsókolt. A kezét végighúzta az oldalamon és megfogta a combomat, majd az egész lábamat felemelte és maga köré fonta. Teljesen hozzá simultam. Száját elszakította az enyémtől, szemeit az enyémbe fúrta. Arcomról letörölte a könnyeket.


- Damon, annyira féltem, hogy elveszítelek! – mondtam aggodalmas hangon, miközben valahogy vidáman csengett.


- Nem tudsz engem elveszíteni! – nyugtatgatott mosolyogva.


- De... Szörnyű volt!


- Már minden rendben van! Élek! Jól vagyok! És ezt neked köszönhetem.


- Igen, látom!


- Szeretlek!


- Én is szeretlek! – suttogtam lágyan, majd a mellkasára hajtottam a fejem.


Hosszú csend után megszólalt:


- Kida! – kezdte idegesen.


- Igen. – felnéztem rá.


- Nem zavar a szemem? – kérdezte, közben félve összehúzta a szemöldökét.


- Nem! Nem érdekel, hogy milyen színű a szemed, én örülök annak, hogy végre láthatom őket! Nekem így is tökéletes vagy! Ezen semmi nem tud változtatni!


- Oké. Megnyu...


Mondandóját félbeszakította egy sikoly. Mind a ketten felnéztünk, majd kérdőn egy másra is.


- Mi volt ez? – kérdezte Damon.


- Nem tudom. De meg kéne néznem!


- Oké, menjünk.


- Hé! Fel szabad kelned az ágyból egyébként? – kérdeztem aggódva, szigorúan.


- Persze, szoktam lépcsőzni is.


- Oké.


Kibontakoztunk az ölelésből, utána felsiettünk a lépcsőn. Damon lassan jött mellettem. Nehezen vette a levegőt, de próbálta tartani a tempót. Ahogy kiértünk a folyosóra újabb sikoly hasított a levegőbe. Egyenesen a műhely felől. Megfagytam. Lábam a földbe gyökerezett. Damon aggódva nézett rám. A sikolyba felismertem egy hangot. Kiét? Dorianét!


- Basszus! – csúszott ki számon a kedvenc trágár szavam.


Gyorsan megindultam. Damon csak később eszmélt fel, hogy már nem mellette állok, így utánam sietett. A folyosón eszeveszettül végig rohantam. A műhely ajtaja előtt Andrew állt. Amikor előtte lefékeztem, kihúzta magát.


- Nem mehetsz be! – mondta szigorúan.


- De bemegyek! – akaratoskodtam.


- Maria azt mondta, hogy ne engedjek be senkit, míg nem végeznek.


- Mert?


- Azt nem mondta!


- Engedj be! Most! – mondtam dühösen.


- Nem le...


Nem tudta tovább mondani, mert Damon leütötte.


- Köszi!


Bólintott, majd Andrewt arrébb raktuk az ajtó elől. A kilincset lenyomtam és berontottunk. Doriant kezdtem keresni. A falnál ült. Előtte Maria állt. Odarohantam hozzájuk, s semmilyen sebet nem láttam rajta, csak Maria fogta a nyakát. Nem fojtogatta, csak simán fogta. Leo a szék mögött cövekelt, Dorian kezét fogta. Nem erőlködött, azonban Dorian megmozdítani se tudta a karját.


- Mit csinálsz vele? – rivalltam rá Mariara.


- Tudod... valahogy ki kell hozni belőle a Kiválasztottat. És máshogy nem lehet!


- Mi? – teljesen össze voltam zavarodva.


- Igen, jól hallottad! – mondta Leo. – Ő is Kiválasztott!


- Mi? – kérdeztem ismét.


- Nem jöttél rá eddig?


- Nem! – motyogtam. – De miért fáj ez ennyire neki?


- Mert mélyebbről kell előhozni belőle a Kiválasztott énét. Ezért csináljuk ezt gyerekkorban. Akkor még nem temetkezett el olyan mélyre. – világosított fel Maria.


- Mennyi időbe telik, míg felszínre hozod ezt?


- Már mindjárt kész!


- És eddig miért nem találtátok meg? – kérdezte Damon.


- Nem tudom. Egyik családtagja se volt Kiválasztott. Így azt gondoltuk, hogy nem lehet az. De végül felfigyeltünk rá.


- Hogyan? – kérdeztem vallatásszerűen.


- Pár más Kiválasztott észrevette, hogy a démonok folyton egy túszt cipelnek magukkal. Vlagyimir, egy orosz megérezte, hogy nem ember. Elküldte mindenkinek a Papírt, végül Néhányan rájöttek, hogy egy közülünk. Így elküldtelek érte és azt hittem, hogy érezni fogod rajta a különbséget. De úgy tűnik tévedtem. – mondta lassan.


- Igen, tévedtél. – szóltam vissza Leonak nem valami kedvesen.


Dorianre néztem. A homlokán izzadságcseppek gyöngyöztek. Már nem rángatózott és nem nyögdécselt. Szeme be volt csukva. Maria elengedte és fellélegzett. Összegörnyedt a széken, majdnem le is esett róla. Megakadályoztam ebben. Gyorsan megtámasztottam és letérdeltem elé.


- Hé, pajti! Jól vagy? – aggodalmas volt a hangom.


- Aha. – mondta lihegve. – Csak kurvára fáj mindenem.


- El fog múlni, ha elalszol!


- Oké, az nem lesz nehéz! – mondta, s elmosolyodott.


- Fel tudsz állni?


- Biztos.


Fel próbált, de megingott és visszaesett a székre. Damonra segélykérően néztem. Dorian másik oldalára állt és segített felállítani őt. Nehezen kivánszorogtunk a műhelyből és Diana régi szobájába vittük az új kis Kiválasztottat. Letettük az ágyra. Amikor kimentünk, már hallottuk a halk horkolását. Boldogan jöttem ki a szobából. Rájöttem, hogy lett még valamim. Egy új bátyám!

2 megjegyzés:

  1. aztaaaaaa ez fenomenális nagyon joo lett
    örülök h nem "ölted meg" a Damont:D:D:D
    siess a fojtatással...
    pusszy:mikiegér

    ui:első komizó!!!:D:D:D

    VálaszTörlés
  2. köcce majd hétvégén jön az új de az lehet h nem fog tetszeni mert...
    de sietek a folytival

    VálaszTörlés