2010. július 9., péntek

Kérdés: Megírjam?

Hali! Na, igen! Most van ez a kis ihlethiányom, de más történetek csak így pattognak a fejemben, így megkérdezem, hogy ezt folytassam-e:

Az éjszaka vére

Előszó

6 évesen végignéztem a szüleim halálát. Végignéztem, ahogy élve széttépik őket... Azóta én szaggatom a gyilkosaikat. Ha már léteztek szellemirtók, akkor vámpírirtók miért ne létezhetnének? Igen, én egy voltam közülük, vagy ha úgy jobban tetszik, én voltam az egyetlen vámpírvadász. Egy egyszerű 26 éves srác, Night Bloody voltam. Elég ironikus, hogy pont Bloody. Véres .Ez is mutatja, tökéletesen illek közéjük. Ja, vámpír voltam. Az éjszaka sötétjében álltam, hogy megvédjem a fényt, ami méreg volt számomra. Igazából már 141 éve gyilkoltam a vérszopókat, de egyre többen lettek, már szinte többen voltak, mint a halandók. Szinte. Bármennyire is utáltam a piócákat, én se voltam jobb náluk. Megesküdtem, hogy minden vámpírt megölök... a végén saját magammal is végzek. Már ha úgyis pokolra jutok, akkor egy öngyilkosság nem sokat számít.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése